![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tusen tack! Trodde inte mina 2 bilder skulle ha en chans. Ärligt talat! Det finns ju inte en gnutta Grekland i dom. Det fanns ju så många andra bilder med härlig greklandsfeeling. Jag förstår inte hur ni röstat
![]() Men det var så klart jättekul att komma så bra med båda mina bilder. I kategorin Roligast skickade jag inte in nån bild. Skulle kanske gjort det ![]() Än en gång tusen tack för alla röster och grattishälsningar! |
|
||||
|
||||
![]()
Där ser man! I Netscape har plats 2 inte dykt upp ännu...
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla Kalimeravanner!
Det var lange sen. Min egen dator ar fortfarande trasig sedan ett par manader tillbaka sa jag har inte kunnat folja tavlingen. Men idag sag jag alla fina bilder. Men mina foton har inte dykt upp i nagon av de tre kategorierna. Men det kommer val.... Vi far se i morgon ![]() Katerina ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tror du ja! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Välkommen tillbaka ![]() Hälsa Paramithia från mig. Nu får vi hålla tummarna för våra alster till i morron ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mine favoritter til Beste bilde og Blått kom på andre plass og begge er tatt av samme person!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Xristina! Det värmer att höra. Och jag har fått en ny favoritmedlem på Kalimera
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag röstade också på andra platserna! Vattenmelon och segelbåten.
Härliga bilder! Roligaste bild kanske kommer på första plats. Hoppas det, den var så rolig. Skrattade högt när jag såg den. Därför röstade jag på den! Lotta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är verkligen svårt att spekulera inför morgondagens avslöjanden.
I kategorin Roligaste fanns det två tänkbara och ganska likvärdiga vinnare tycker jag - och ingen av dem har visat sig än! I Blått har visserligen inte den bild jag röstade på ännu placerat sig, men jag tror inte att den egentligen är en vinnarbild - och då återstår liksom ingen tänkbar, för de andra som, enligt mig, var tänkbara, har redan kommit med. Allra svårast är det ändå i Bästa bild. Alla vinnaraspiranter finns redan på topplistan, inkusive den jag röstade på. Vilken bild kan det vara som så många andra har fastnat för och som gick mig mer eller mindre obemärkt förbi? |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Benny!!! Så roligt att du kom tvåa med båda dina bilder! Får se om jag lyckas slå dig och bli vinnare i morgon.
![]() ![]() Carina -Percy hälsar också och gratulerar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Benny
![]() ![]() ![]() Roligaste bilden som kom 2:a hade jag röstat på ![]() ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Citat:
![]() ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Mina val har inte dykt upp ännu ...... Har jag så dålig smak tro?
Nu kan jag väl så här i elfte timme tala om vad jag tyckte. ![]() Som blått tycker jag en liten kille ätande vattenmelon förtjänar en vinst. Bilden utstrålar det många barn upplever i Grekland. Man ser riktigt hur mycket han har badat - och har helt enkelt inte tid att komma upp för varken mat eller dryck. Det är sådan friskhet i hela bilden - med den långgrunda stranden i bakgrunden. Vi känner väl alla igen detta. Underbar bild! 95:an. Hyllan som är överbelamrad bara väntar man på dånet efter fallet. I mitt tycke en typisk grekisk bild som det verkligen ser ut i vissa affärer. Skitbra & rolig tycker jag. 97. ![]() Slutligen har jag en 73.a som bästa bild. Bilden är inbjudande och vattnet är som en "fruit jello" som bara väntar ..... vattnet är så inbjudande. Stranden verkar vara öde. Oj oj oj detta är i mitt tycke en underbar bild. De som plåtat dessa bilder vill jag verkligen gratulera - de fann vägen till mitt hjärta. Ska erkännas det fanns några fler som segelbåten på vattnet t ex var inte dum. ![]() ![]() ![]() En annan bild som gick direkt till hjärtetrakten var 119. Det är en solnedgång från Pollonia, Andreas rooms, Milos. Med den solnedgången har jag njutit många kvällar .... ![]() Men den tordes jag inte rösta på för jag trodde min svägerska skickat in bilden .... Men efter jag röstat sade hon att hon inte hade skickat in några bilder. Jag tackar alla entusiastiska Kalimeror för underhållande bilder. Det har blivit många Ahh o Ohh, igenkännande ja ni vet. Ser fram emot vilka ettorna blir i morgon. Chris ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu kom även de två jag röstade på i bästa o blåaste bild, på andraplats. Vd kul. Stort grattis till Benny. Grattis även till Ivan för din 2:a plats.
Lisa :-) |
|
|||
|
|||
![]()
Nu kan jag väl så här i elfte timme tala om vad jag tyckte.
![]() Som blått tycker jag en liten kille ätande vattenmelon förtjänar en vinst. Bilden utstrålar det många barn upplever i Grekland. Man ser riktigt hur mycket han har badat - och har helt enkelt inte tid att komma upp för varken mat eller dryck. Det är sådan friskhet i hela bilden - med den långgrunda stranden i bakgrunden. Vi känner väl alla igen detta. Underbar bild! 95:an. Chris ![]() ![]() ![]() Tack sa mycket, Chris! Roligt att hora! Katerina ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Roligt att vara tillbaka, Tommy. Ska halsa Paramythia. Katerina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|