![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Åh, Psirri... Där har jag ätit den godaste bläckfisk i vinäger jag någonsin smakat! Suck...
![]() Nu minns jag inte vad stället heter, men det var en ouzeria som låg på gatan till vänster ner från torget som Tommy/epiros skrev om (mot Athinas-gatan). Stället har fiskeattribut på väggarna samt stor uteservering och ligger mittemot en ständigt tomt gapande karaokebar... /AK ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Och Sole gör det ju snart ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=epiros]Är det den här gatan du menar ?
Det är liite likt, (ja, de skiljer sig kanske inte så mycket åt ![]() Ja, den som vore där nu!! ![]() ![]() ![]() ![]() AK |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Delfi]
Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
<<Är detta Karaokebaren ? I så fall heter gatan Maioulis och den leder vad jag minns fram till Metrostationen "Monastiraki".
Tommy[/QUOTE]>>> Kan vara den! Eller stället bredvid. Det ser iallafall väldigt bekant ut ![]() Vilka trevliga bilder som väcker så många trevliga minnen! Och Sole, hoppas du får en jättehärlig resa. ![]() /AK |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Om du åker till Kea vore det kul om de ville berätta lite när du kommer hem. |
|
|||
|
|||
![]()
Janne: Ja, Kea lyder nu stadig som et godt alternativ til Egina, som sagt tror jeg først, jeg ta'r beslutningen, når jeg er i Athen... hvem ved, måske bliver jeg bare i Athen alle 5 dage
![]() Ermopoulis på Syros er ihvertfald ikke særlig turistet, når man kommer væk fra havnen, og det var en dejlig oplevelse, både at kunne opleve det mange af os nordboere søger: sol, varme og strand og så samtidig opleve noget, der virkede "rigtig" græsk, altså selve byen. Delfi: Tak skal du ha', jeg er HELT sikker på, at jeg får en fantastisk tur, jeg rejser alene denne gang, men det nyder jeg meget, så jeg glæder mig helt fantastisk meget. Skal hjem og pakke i eftermiddag, og så bare være i Kastrup kl. 8:30 i morgen tidlig ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|