![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller helt med Arne angående Argo, där vi har bott 2 gånger, och trivts utmärkt. Och stranden är riktigt bra, faktiskt stötte min man nästan ihop med en svärdsfisk när han snorklade där
![]() Det är även bra med närheten till Delfini, dit vi har promenerat en gång och åkt moped en annan. In till Ermoupoli går det enkelt med buss. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för jättebra tips! Både Argo studios och Kini Bay hotel ser bra och prisvärda ut. Kini uppfattar jag har havsutsikt - har Argo också det?
Taverna Allo Gialo ska vi absolut besöka. Kanske ett bra ställe att se EM-finalen i fotboll mellan Sverige och Grekland, för det blir det väl.... Håller tummarna för att vinden mojnar, Arne och Birgitta. Om det är någon tröst är det 5 grader här, men vi verkar iaf slippa snö i helgen. /Marie |
|
||||
|
||||
![]()
Jodå, de allra flesta studios på Argo har havsutsikt. De på 2-nd floor har den allra bästa utsikten. Ska också nämna att Yannis på Argo alltid fritt hämtar och lämnar sina gäster vid färjan.
Arne och Hustrun Direkt från Paleochora på Kreta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Anbefaler dere å vurdere Voutsinou og før dere bestemmer dere ![]() God beliggenhet og ikke minst er utsikten fra 2.etg fantastisk ![]() Kalimera(Janne) og jeg har lagt inn noen bilder derfra i en Syrostråd tidligere ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Utsikten från en av altanerna. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|