![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Finns det någon grekisk restaurang med levande musik i Stockholm - någon som vet?
Gita |
|
|
|||
|
|||
|
...apperoupeau grekiska tavernor, så hörde ja ida att våran Lilla Taverna i Kallsta haver också gått till de sälla jaktmarkerna.... Skamlit nog har ja inte vurt där på lääänge.Dock säger ryktet att lokalen kvarstår som irländsk pub....Bäst jag kollar uppet imorrn...
![]() Mikke |
|
|
|||
|
|||
|
Irländsk pub är inte fy skam det heller! Men du lär inte få någon Feta där...
Gita |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Nu ska jag cykla ner till puben å ha en pytteliten Kalimeraträff med Bluesea med familj..... Ajö, Mikke |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Orion mig veterligen har live musik! Om ingen ändring skett Camilla |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Gita |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Pröva ELECTRA i Sundbyberg (gång/kryp-avstånd till tunnelbana-blå linjen- resp endel-Bålsta norr, mycket längre söderut) samt lokalbussen,(som går till Solna/Danderyd/Bromma etc etc) utanför dörren. Vaaarning för stora (grekiska ?) portioner, men jättegott, jättetrevlig service, klar grekfaktor på kroginredningen -OCH - sist men inte minst, FREDAG Å LÖRDAG har dom LIVE-musik, förra lördagen en jätteduktig bozouki-talang, kompad av gitarrer Med mycket sympatisk sång å äkta känsla Förrförra helgens spontanbesök slutade ju i förtvivlan , enär det redan omsider klockan 17 var "kört". Vi bokade omedelbart bord i en veckas därefter förskottt- och om helgen ska ägnas grekoisiskt i denna lokal är detta numera ett absolut måste, så "påppis är det blevet " Snart julgupplad snubbelgupp ! |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|