![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Det är alltid svårt att få fram info om färjorna, och inte sällan är det fel info på nätet.
Ta kontakt med t.ex. Lone på Hotel Elefteria på Leros. Hon brukar vara bra på att fiska fram rätt info. Vi ska förresten åka ner till Leros på måndag, och bo hos Lone och Tony. (igen) ![]() Lycka till! :-) |
|
|
||||
|
||||
|
Så ikke tilbud om den muligheten når jeg var på Lipsi nå... Tror desverre du må til Samos.
Morgenferge fra Lipsi til Phytagorion...fremme der i 14-tiden og så ferge fra Vhati kl. 18.00 tirs. tors. og søndag |
|
|
||||
|
||||
|
Ja, det ser jo ut til å kunne fungere, uten at vi må overnatte på Samos. Og så tilbake med morgenbåt fra Fourni til Vathy, og Nissos Kalymnos fra Pythagorio 14.45 eller 15.00 sørover.
Kombinasjonen Lipsi+Fourni virker fristende … |
|
|
||||
|
||||
|
Har du lang ferie og synes det er greit å bruke en dag på båt så funker det helt fint.
Jeg kombinerte Lipsi -Ikaria... samme rute/ferger, men nesten dobbelt så lenge på båt fra Vathy. I tilegg fikk jeg noen timer i Phytagorion som var hyggelig og mer å foretrekke enn Vathy by...det meste er stengt i Vathy pga. siesta i den tiden. Jeg tok taxi... da jeg syntes det var for tidlig med bussen som gikk 15.15. (neste går/gikk 17.20 og det tok jeg ikke sjansen på da det er et drøyt stykke å gå fra bussholdeplassen til fergen... jeg så den bussen komme...og det hadde jeg ikke rukket)) Båtturen på Lipsi anbefales....( Rena ) Ia |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|