![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg ville ikke bekymret meg for været nå i august.
Jeg opplevde et kraftig regnskyll da jeg var på Skopelos på denne tiden for et par år siden. Det virkelig hølja ned. Torden og regn. Men det varte bare et par timer og var en morsom opplevelse. Varmt var det likevel. Friskt og oppkvikkende. Var på en strand, så vi prøvde som best det var å søke ly under parasollene våre. Bussen hjem var full av våte, lattermilde mennesker. Så regnet det ikke mer de 10 dagene jeg var der .
|
|
|
|||
|
|||
|
Ta inte ut nån oro i förväg! Det regnar sällan hela dagar och OM det skulle göra det så är det inte som när det regnar här hemma. Det brukar gå fort över.... I augusti kan jag knappast tro att det blir heldagsregn.
Senare på höstarna som i oktober kan det däremot vara osäkrare. På Tinos i okt 2010 hade jag heldagsregn i 5 dagar av 7. Men oj så trevligt jag hade ändå! . Året innan var det underbart väder samma vecka...Så ta det som det kommer, stoppa ner ett litet miniplaraply i packningen och njut....Tänk så gott det luktar efter en grekisk regnskur!!! Lissi-som inte är ett dugg orolig för höstresan. Vädret blir som det blir. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|