![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Låter spännande. Hoppas de kommer på svenska inom en snar framtid!
/Netwolf |
|
|
|||
|
|||
|
Jag läser gärna böcker på engelska! ![]() Ett bra sätt att hålla sin "engelska" vid liv!! ![]() Sunny12 ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Om du skulle läsa någon av hans böcker vore det trevligt med en liten recension.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag kan nog tänka mig att läsa den under min januarisemester förutsatt att den finns i pocket. Om det kommer någon recension lär vara osagt men det är kanske enklare än att få ihop ett fotoresebrev från Skopelos.
Jag läser gärna böcker på engelska och norska när jag är ledig och har lite mer tid.Eva |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Men först ska jag läsa Mary Stewarts "The moonspinners" som utspelar sig på Kreta verkar intressant. ![]() Sunny12 |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Kanske skulle plocka fram den ur bokhyllan och läsa om den. Karin som alltid längtar ner |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Sunny12 |
|
|
||||
|
||||
|
Leta efter en annan Mary Stewart då: My brother Michael
|
|
|
|||
|
|||
|
...apropeau Petros Markaris;
jag kikade in på Ebay.co.uk och sökte på namnet och fick upp 51 böcker där den första, The Late-Night News, tryckt 2004 kan köpas direkt för 0.99 GBP och frakten går på 3.99 GBP, alltså totalt 4.98 GBP, ca 56.40 SEK hem i postlåddan.... Dessutom fanns det både tyska och spanska varianter,för den som föredrar dessa.... El coche con el radiador..;-D Nulla die sine linea.... Mikke |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|