![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tja... for å begynne med det første... det finnes ingen bra strand i Kos by ( etter min smak da..)
Men det er to hoteller som jeg synes ligger veldig sentralt til og det er Kosta Palace & Astron Hotel. Mysfaktoren på hotellene er det kanskje smått med... ![]() Ellers så synes jeg Imperial er et hyggelig hotel med triveligt personal..kort vei til stranden der den begynner å bli litt bedre, men ca. 7-9 min å gå inn til havnen.. og da ytterligere 5 min. til selve sentrum. En del hoteller i byen er typisk partyhoteller så ungå dem eller hoteller som ligger vegg i vegg om dere vil sove hele natta.. ![]() Men vet ikke når dere riser og hvor gamle tenåringene er... Hvis de er så unge at dere vil unngå at de surrer rundt i byen om kvelden så ville jeg ha bodd litt lengre utover fra byen... men langs der stranden blir bedre .. om dere reiser i juli og august.. kan være mye støy natterstid rundt de to første hotellene jeg nevnte og hotellene langs kanary street... Senast redigerad av Ia den 2013-05-03 klockan 00:21. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|