![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Spännande och, kan jag tänka mig, skriven från ett intressant och nytt perspektiv. Ser fram emot att slippa läsa en massa dumma fördomar om grekland och grekerna. För det tror jag hon kommer att avhålla sig ifrån att göra om hon levt där själv. (Till skillnad från vad många europeiska journalister gjort, de senaste sex åren.)
Får bli min septemberbok för i år. Tack för tips! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Varsågoda! Tror vi får intressant läsning.
|
|
||||
|
||||
![]()
Den verkar intressant. Ska jag lägga till i min ständigt växande bokhög. Jag skulle behöva gå i pension!
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Kajsa Ekis Ekman er tydeligvis en engasjert journalist og forfatter, omfatter en rekke områder av samfunnet. Ang. Hellas rettes bl.a. skyts mot kapitalismens og korrupte politikeres innvirkning i Hellas.
Hun har en blogg der man kan lese ting hun har skrevet. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset Ramses,
När jag läst ditt inlägg, beställde jag genast boken via Bokia. Nu följer den med oss ned till Kreta. Jag har under den grekiska krisen varit undrande över vad som varit sant och osant i press och debatt. Jag har försvarat Grekland allt jag kunnat och förmedlat vad jag trott vara sanning och som jag fångat upp från våra grekiska vänner. Nu får jag mer "kött på benen". Tack! / Jannis |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|