![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Datorn är installerad med Vista och arbetsminnet är 3 GB så det är i och för sig inte nån urdålig dator såvitt jag förstår, men som sagt, den är lite trött. Det är framförallt en drivrutin till "Microsoft ISATAP Adapter" som den envisas med att vilja installera men när jag kollar nätverkskortet (och alla utropstecken på adaptern!) så ska den senaste drivrutinen finnas installerad... ![]() Det verkar vara så enkelt att köpa en ny fast jag kan tycka att det känns lite onödigt. Får jag ordning på det kanske även blåskärmen försvinner. Det skulle verkligen vara en bonus! Nåväl, jag får nog fortsätta stöka på med datorn... Tack för tipsen, alla, förresten! /Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det är ju så att batterier som alltid laddas inte mår så bra. Man behöver köra slut dem då och då, även om dagens batterier är bättre.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Den är ett lyft för operativet!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill ändock resa ett varningens finger för att redan nu uppgradera Windows 8 till Win 8.1.
På flera IT-sajter varnar man för att det oftast blir problem vid uppgraderingen på grund av vissa buggar i den nya 8.1-an. Jag har därtill noterat att de program man via Konvertern kört in anpassade till Win 8 måste omkonverteras för att passa i 8.1 Kantänka det är att vänta ett par månader tills man tätat läckorna? Arne |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|