![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Har du kollat på någon annan bokningssida än booking.com. Jag upplever att många gånger så är booking.com betydligt dyrare än andra sidor i alla fall på de hotel som varit aktuella för oss. Lowcostholidays,se, travelrepublic, alpharooms. ebeach,sunshine m fl är ju bra sidor att boka på och finns ofta bra priser. Nu pratar jag bara av egen erfarenhet och vi bor alltid bra och till riktiga bra priser också.
Margaretha |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Isåfall får man tillbaka mellanskillnaden av booking.com. Det har jag själv utnyttjat en gång. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Senest for et par dager siden ringte de meg for å gi tilbakemelding på en forespørsel jeg hadde sendt dem! |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Förra året var första året vi bokade i förväg när vi båtluffade. Blev förvånad att det var så billigt, samma pris som att boka på plats. Vi bokade då via booking, kollade aldrig något annat. Vet att 25-30 per natt är väldigt bra pris, har alltid betalt det i juni eller sept, så blev lite förvånad när det var så stor skillnad i år, dock inte på alla öar. Måste säga att standaren (ser att det skrivits mycket om detta) ofta varit väldigt bra till det priset, dock kräver vi inte pool, badar alltid i havet
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|