Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resebrev

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-02-23, 19:59
dalkulla dalkulla är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010
Standard Sv: Rhodos i januari

Tack för dessa underbara bilder. Rhodos tilltalar mig inte alls under säsong men jag var där i november en gång. Då är det ju också ganska grönt. Visst är det härligt att strosa runt i gränderna och njuta. Jag åker ett par gånger om året till dottern på Leros och åker då via Rhodos. Det är verkligen skillnad beroende på när man åker. April är också vackert.
Svara med citat
Gammal 2014-04-10, 13:07
Mysans avatar
Mysan Mysan är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006

Jaha, nu fick jag ju verkligen blodad tand....Vi har en stående inbjudan att komma dit vintertid. Men när man sitter här i vintermörkret så är det lätt att intala sig att kylan och mörkret täcker hela jorden!

Så grönt o vacker. Jag får bilder från Rhodos dagligen nu, med bilder på hur mina vänner vadar i bäckar och är vid gröna lummiga vattenfall. Då frågar jag: hur hittar jag dit när jag kommer (i augusti). Då får jag till svar; ingen idé. Det finns inget vatten i vare sig bäck eller vattenfall då, och allt grönt är borta.

Tja, antar att det är smällar man får ta när man vill ha lata lata dagar vid havet och i solen.
Svara med citat
Gammal 2014-04-10, 14:29
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Så synd omni missar off-season resa till Grekland! Jag är på Tinos nu och har just kommit hem från ännu en magiskt vacker vandring i bergen, med bäckar som porlar, blommor i mängd och alldeles gudomliga vyer. Det blir inga högsommarresor mer för mig när man får uppleva alternativen.... Ge er chansen en resa....

Lissi
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:07.