![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för dessa underbara bilder. Rhodos tilltalar mig inte alls under säsong men jag var där i november en gång. Då är det ju också ganska grönt. Visst är det härligt att strosa runt i gränderna och njuta. Jag åker ett par gånger om året till dottern på Leros och åker då via Rhodos. Det är verkligen skillnad beroende på när man åker. April är också vackert.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaha, nu fick jag ju verkligen blodad tand....Vi har en stående inbjudan att komma dit vintertid. Men när man sitter här i vintermörkret så är det lätt att intala sig att kylan och mörkret täcker hela jorden!
![]() Så grönt o vacker. Jag får bilder från Rhodos dagligen nu, med bilder på hur mina vänner vadar i bäckar och är vid gröna lummiga vattenfall. Då frågar jag: hur hittar jag dit när jag kommer (i augusti). Då får jag till svar; ingen idé. Det finns inget vatten i vare sig bäck eller vattenfall då, och allt grönt är borta. ![]() Tja, antar att det är smällar man får ta när man vill ha lata lata dagar vid havet och i solen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|