![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Citat:
€8 är ju ganska dyrt för så lite mat som det är på den men det kanske är en del tillbehör också. Bilden var ju kul, glömde skriva det förut
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ja det är inte varje dag man får chansen att ta en sådan bild. Så här såg det ut när kycklingen levererades.
![]() |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Citat:
- s å FINT, AGGE !
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Så gulliga bilder!!
Monica
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|