![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Menar du att hämnden bestod i att låta hunden käka upp hönsen,hade dom fångat katten?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hade det inte varit bättre att hämnas på han som faktiskt fångade katten istället för några stackars höns tro?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag gillar verkligen också hundar och katter, men katt är jag allergisk emot så det blir katter utomhus i Grekland jag får njuta av. Hund skulle jag gärna ha, men inte när vi reser så mycket som vi nu gör. Maken vill inte något djur alls
![]() Jag har aldrig sett så många som har hund som nu. Varje morgon på min promenad möter jag hur många hundägare som helst, men de ägnar sig inte åt att träna sina hundar, utan pratar i sina mobiler istället ![]() Kul berättelse Agge! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul berättelse Agge!
![]() Tack Lissi! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fast visst var det synd på hönsen. ![]() Nisses matte Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Självklart var det synd om alla de drabbade djuren men jag vill gärna förtydliga att hönsen inte dog, de blev bara stressade och möjligen lite tilltufsade, till skillnad från vår fina katt som plågades till döds. Grrrr.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Så istället för att våga konfrontera människan som fångade er fina katt så får hunden jaga runt lite hönor? Det var verkligen en hämnd utan dess like måste jag säga.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|