![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
..Underbart Lissi!.. Allt är så mycket enklare i Grekland, bara ta allt med ro och se vad som händer så löser det sig alltid!! Önskar dig en bra återresa till Sverige!!..
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|