![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hur ser era planer ut för Kykladerna? Naxos antar jag, men vad mer?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tack för att vi fick följa med på er resa. Längtar redan till nästa.😃
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Oj, ska ni iväg igen så snart? Blir kul att följa er igen.
![]() /Netwolf |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Välkomna hem! tråkigt att det blev sämre väder. Men vem bryr sig??? Ni ska ju snart iväg till värmen igen!!! Tack för trevlig läsning!
Majken
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|