![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mellom "aktive" dager med storfamilien i juli har vi lyst på noen dager i "fred og ro"
![]() - så var det h v o r vi kunne få det da ![]() Endel alternativer har valgt vi bort fordi det ikke går båt fra Paros den aktuelle dagen, n å tenker vi på Iraklia ![]() Vi har reist fordi noen ggr på vei til/fra Schinoussa og Koufonissi, og hatt lyst på noen dager der og, men....det har hittil ikke blitt noe av. Har festet meg ved to bosteder, Maistrali og Angelos ![]() ![]() Angelos 9.3 av 10poeng, prisen der er 37,50 euro/natt. - og Mailstrali 8.9 av 10, der er prisen 52 euro ( om vi ønsker mulighet til å avbestille) Så Mailstrali er endel dyrere, men der er frokost inkludert, så dersom d e n er bra, er ikke forskjellen så stor Mailstrali har jeg lest om her på Kalimera, så det er sikkert bra ![]() - men et minus kanskje at de også har Taverna, det jeg gjerne vil vite er om Maistrali er kjent for velsmakende/g o d tradisjonell gresk mat? Årsaken til at jeg ikke bare v e l g e r Angelos ![]() Fint om noe som har prøvd stedene/vet vil gi meg en tilbakemelding ![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|