Citat:

| 
					Ursprungligen postat av xenos  Jag tror på dig och dina planer, till och med när planen inte håller! | 

Citat:

| 
					Ursprungligen postat av Bea  Jamen då ses vi kanske i småcykladerna. | 

Det är inte omöjligt. 

Citat:

| 
					Ursprungligen postat av Sunny12  Det där fixar du säkert Janne.. du och Camilla är väl rutinerade ö-luffare!! | 

Jo, men det är båtarna som måste vara rutinerade. 

Citat:

| 
					Ursprungligen postat av Masse  Kostnaderna behöver ju hållas nere om jobbet ska ge lönsamhet som sedan tillåter skön semester. | 

Så är det, och kanske det blir semester på Tilos i höst. 

Citat:

| Men att göra något liknande av fri vilja på semesterresa .......... nej tvi vale! | 

Inte jag heller. 
	Citat:

| Resultatet av den kommer kanske oss medlemmar på Kalimera tillgodo så småningom. | 

Det kommer det, annars hade jag inte gjort denna resa. 
	Citat:

| 
					Ursprungligen postat av Jostein  Ferie!   | 

Citat:

| 
					Ursprungligen postat av Thira  Det skulle väl i sådana fall vara om det blir strejk eller annat kuckalurum med båtarna. | 

Jag ska förboka alla boende så jag slipper lägga tid på att leta rum, och funkar inte båtarna som det ska blir det inte kul. 

Citat:

| Men hjälp så svårt det måste vara mentalt, att så hastigt lämna de av öarna, som fått en särskild plats i era hjärtan. | 

Vi har varit på alla öar tidigare, och visst är det så att det kommer att kännas att lämna vissa av dem efter så kort dit.