![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Direkt från Loutro
Jag sitter inbåst i Loutro med 250kg bagage 17 stora resväskor. Skall vidare till Roumeli i kväll hoppas jag. Jag gick runt i de tre market affärerna här och den som ligger närmast hamnen har två ex av boken på tyska, ingen annan här i loutro. Skall titta mer i A Roumeli o förhoppningsvis i Horasfakia under veckan. Här på sydsidan har vi haft oväder men vi har kunnat vandra varie dag. Taxibåtarna kan ej läggatill i agi.Roumeli beroende på för stora vågor men Neptun skall klara det i kväll tror man.... Olle |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag tittat runt i Sfakia.
I Lotro finns två ex på Tyska. Nu i HORASFAKIA här finns 7ex på engelska till 16euro. Jag lämnar Horasfakia i dag kl.13 grek tid. Om någon vill att jag köper så sänd ett sms till min mobil. 0030 6947257430 så kan jag sända vidare. Eller mail olle@fysimera.com jag bekräfter om när jag köpt. Olle |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Lenapg
och alla andra bokälskare! Har just varit inne i Chania och i en bokhandel vid Venetianska hamnen köpt In Sfakia av P. Trudgill (på engelska).Hunnit bläddra lite och den verkar vara väldigt intressant. Tack ännu en gång för tipset. Lena |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|