![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Marathi heter nok den lille øya ved siden Arki. Den er også ganske nydelig
Senast redigerad av inkfish den 2006-02-09 klockan 11:51. Anledning: för långt citat |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har varit på
Rhodos Kos Symi Tilos Patmos Lipsi Nissyros Samos Naxos Lefkas Kreta Lesvos/Mytilini Karpathos samt Parga på fastlandet En klar övervikt på den dodekanska ögruppen alltså och det är också där favoriterna hittills finns: Patmos och Karpathos /Ylva |
|
|||
|
|||
![]()
Øylivet har jeg nydt til fulle på
Lesvos (favoritten) Chios Samos Naxos Paros Siros Santorini Patmos Tilos Nisiros Simi Kos Rhodos Kreta Paxos Antipaxos Korfu Egina Idra Spetses Poros I tillegg... mesteparten av fastlandet. Det er ingen bombe at jeg liker meg best der ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kreta
Egina Agistri Idra Poros (2 gånger) Zakynthos (4-5 gånger/år blir det numera) Cypern Har inte funnit någon favorit ö,alla har sin charm och pga klimatet håller jag mig på fastlandet där det inte är lika fuktigt. Senast redigerad av Agda den 2006-02-09 klockan 13:37. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Öar:
Rhodos Kastellorizo Symi Kos Kalymnos Tilos Nissyros Kreta Thassos Evia Anti-Paros Fastlandet: Aten Parga och så Cypern! Mina resor har ju som synes också gått mest till Dodekaneserna, favoriterna bland dessa är Rhodos och Thassos. |
|
||||
|
||||
![]()
Kos 2 gånger
Kreta 2 gånger (Cypern 2 gånger) Rhodos Poros Skopelos Milos Sifnos Aten Dagsturer till Egina, Agistri och Kalymnos. Skopelos och Sifnos är favoriterna än så länge. I sommar blir det Naxos, Amorgos och Koufonissi. ![]() /Carina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|