![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Avviker som utlending, men ganske gresk fordi jeg stort sett besøker plass 4 (og plass 10) på grekernes liste
![]() Janne, den der Malia forstår ikke jeg heller, men på gresk tv ser jeg jo stadig reportasjer derfra, med grisefulle briter som med glede viser rumpe/bryst til kamerateamet og synes det er storartet at spriten serveres gratis før klokken åtte. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit där, och det kändes som om jag var på en annan planet. Helt galet!
|
|
|||
|
|||
![]()
Är väldigt förvånad att varken Sifnos eller Folegandros är med på grekernas önskelista. Nästan varje grek jag mötte i somras rekommenderade Sifnos. Och flera av mina grekiska vänner är stormförtjusta i Folegandros och åker dit regelbundet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag känner också greker som är väldigt förtjusta i Sifnos och Folegandros men det är väl för att det är ganska små öar som de inte slår igenom i statistiken. Ganska skönt att det får förbli lagom med turister där annars skulle ju öarna ändra karaktär. Båda öarna tillhör mins absoluta favoriter däremot är jag mindre förtjust i Santorini fast jag varit där flera ggr. Eva
|
|
||||
|
||||
![]()
Malia var fint för 40 år sen. Fördärvat redan för 20 år sen och enligt dokumentären som visades i tv för några år sen numera en katastrof. Eva
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //maji |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|