![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Thira..jag vet inte exakt vart "huvudingången " till kajen är.. MEN.. vad jag vet är vart Blue Star Naxos utgår från gate E7, har inte rest från någon annan!
Men får jag inget svar här, får jag väl det när jag köper biljett i någon Travel Agency! Får se till att vara ute i god tid så ordnar det sig!.. ![]() Ja, det ska bli intressant och spännande med en ny ö, eller flera blir det ju!.. ![]() Bea, så bra att det finns en turistinformation i hamnen...det var ju länge sen du var där... men det kanske fortfarande finns en! Tack för Era svar!..
|
|
|
|||
|
|||
|
Hej igen!
Nej jag minns inte exakt var den kom in tyvärr. Men jag minns att det inte var långt att gå till tunnelbana o taxi. Så det måste ha varit i närheten av Blue Star, TROR jag. Standarden på Adam Korais är äldre o enklare än Blue Star. Vi satt ute i skuggan under hela turen. Vill minnas att den la till vid Kithnos och kanske Kea också. Blev väldigt nyfiken på de öarna och tänkte att dit ska jag, fast det har ännu inte blivit av
|
|
|
|||
|
|||
|
OK, Tack för info Pyttan!
Båten till Sifnos går vid 15.00 och jag kommer till Pireus någongång på fm så jag hinner leta, skulle jag tro!..
|
|
|
||||
|
||||
|
Sunny,
Vi åkte med A K tillbaka från Sifnos. Vill minnas att det var vid gate 9 (möjligen 8) som hon lade till. Oavsett vilket så är det mycket korta avstånd mellan gaterna 7 - 9. Det rör sig bara om ett par minuters promenad och du kan säkert få säkert besked om vilken gate när du köper biljetten. Masse
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|