![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
TACK.. för ALLA trevliga och GLADA hälsningar.. vilket härligt gäng ni är på Kalimera!!..
![]() Roligt att Sifnos intresserar och att ni vill höra mer sen på plats! Nu är jag på väg till Arlanda, är väl där om sisådär 1,5 timme.. har gått om tid sen.. flyget mot. Aten lyfter 15.55..gillar att vara ute i god tid!. ![]() Nu börjar det stora äventyret!.. ![]() Netwolf, tack för boktips.. låter intressant!.. ![]() Sunny, som återkommer inom kort!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() - og god lunsj på Rakadiko når du kommer til Pireus ![]() Vi spiste der både på ut- og hjemreisen nå i aprilferien vår ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ja, Rakadiko ser jag framemot att besöka imorgon!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så härligt att du är på väg till Grekland igen, jag ser så framemot att åter få följa med på en av dina resor!!!
Nu kommer man att full av förväntan kika in på Kalimera på kvällarna! Ha nu en riktig härlig resa ![]() Ylva |
|
||||
|
||||
![]()
De ska bli jättekul att läsa om din resa, och jag är sååå nyfiken på vad du tycker om mitt älskade Sifnos.
Trevlig resa Sunny! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Sunny, som har passerat den tråkiga säkerhetskontrollen. |
|
||||
|
||||
![]()
Tråkig säkerhetskontroll eller inte... Du är i alla fall PÅ VÄG!!!
![]() ![]() ![]() Mvh zakka |
|
|||
|
|||
![]()
Kul Zakka, det verkar som Sifnos är en ö som intresserar många!..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och jag ser fram emot att läsa om Aten och Pireaus
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa om 28 dagar åker vi tjoho ser fram emot rapporter
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Sunny, ombord på Norwegian.. om 2 tim.10 min, landar jag i Aten enligt kapten! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|