|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Re: Mygg/getingar/ (stora) blomflugor på Karpathos 

Ja Dramountana är nästan ett måste! Spännande att gå in i köket och få höra om dagens färsks fångst och beställa utefter det    Ligger på udden mitt i mellan stränderna! De har även en filial ett par meter innan udden, vid stranden. Nybyggt o fräsht, bra lunch! Och ägarna är helmysiga! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Re: Mygg/getingar/ (stora) blomflugor på Karpathos Citat: 
   Lotta | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Mygg/getingar/ (stora) blomflugor på Karpathos  ...har googlat lite och kollat videos nu på Karpathos  Dramountana ser väldigt mysigt ut...ja, hela Lefkos såklart...  ...jag är lite nyfiken...  vad är det som gör att många blir helt förälskade i Karpathos? Det är tydligt att Karpathos har väldigt många återvändare...   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Mygg/getingar/ (stora) blomflugor på Karpathos Citat: 
   Ja, sen tillkommer ju den dramatiska naturen, de fantastiska stränderna, den goda maten, de mysiga små byarna ...  Men framför allt människorna. Karin 38 dagar kvar!   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Mygg/getingar/ (stora) blomflugor på Karpathos Citat: 
  hoppades just på det svaret  Människorna  naturligtvis allt det andra också   | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Re: Sv: Re: Mygg/getingar/ (stora) blomflugor på Karpathos Citat: 
   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Mygg/getingar/ (stora) blomflugor på Karpathos 

Det blev inte Karpathos och Lefkos för mig förra året   ...men...i år kommer det att bli...  ...två veckor i september...och med tanke på alla positiva kommentarer angående Karpathos, och Lefkos, både här och på Kalimera på Facebook känns det helt rätt för mig att få komma till just Karpathos och Lefkos  Tack, för alla synpunkter jag har fått!!     | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |