![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Resan till Pylos gick smidigt. Nδr jag kom till mitt hotell berδttade min hyresvδrdinna om allt som finns att se i omrεdet. Det var ganska mycket fφr hennes undervisning tog mer δn en timme.
![]() Pε bilden visar hon nεgra av de strδnder som jag inte fεr missa, och det ska jag absolut inte gφra. ![]() Sedan installerade jag mig pε rummet, som δr ett att bδsta jag har haft, och gick sedan ner till vackra Pylos... ![]() ... och hδlsade mig vδlkommen med en Fix. I morgon ska jag hyra fyrhjuling, finns inga moppar att hyra tyvδrr. Vδdret δr bra, inte alls sε varmt som jag hade fruktat, och det blεser en del. Skφnt med andra ord. |
|
||||
|
||||
![]()
Jamas! Skφnt att vara framme,hoppas det inte blεste alltfφr mycket vid landningen fφr vi har haft mycket starka vindar idag!Vδrmen har lyckligtvis gεtt ned frεn +38 till ca +32
![]() Visst δr Pylos vackert!Och det finns sε mycket att utforska runtomkring! |
|
||||
|
||||
![]()
Sε bra att resan gick smidigt. Och vilket fint stδlle att ta en fφrsta Fix pε!
![]() Nu vδntar vi pε allt intressant som δr pε kommande..... / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var ju illa att det ej finns moppar att hyra!Nδrmaste uthyrningsplatsen δr visst Finikounda. I Koroni har vi uthyrning ocksε.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ska bli kul att fφlja med pε resan!