![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag åker till Malö i november. Räknas det?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Resor till vårt härliga Bohuslän räknas alltid! Välkommen!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack.
![]() Vi är på Malö en vecka i november varje år. Vi är där andra tider på året också, men vi gillar november mest, får då är det nästan bara vi där. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Imorgon Antalya 4 resan detta år 3 till Grekland
|
|
|||
|
|||
![]()
Man känner sig lite naken om man inte har något på gång. Indokina 50+ med RB, samma resa som Elisabet gjorde förra året. Jag skulle gjort den för två år sedan men då var det inte så många ressugna.
I år blir den av. För andra gången på två blir det julafton i Siem Reap i Kambodja. Nyår blir i Laos, för två år sedan var Phnom Penh. Upplevelser lär det bli gott om. /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att ha resor att se fram emot!
![]() Jag hade ett otroligt bra reseår förra året och ett ännu bättre Greklandsår i år ![]() ![]() ![]() Nu är det (tyvärr) lugnt ett tag... ![]() Helena ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är otroligt underbart på våra svenska öar! Malö i november är nog minst lika fint som på Tinos...fast på ett annat sätt bara
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag ska åxå" utomlands", kom jag på!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag rekordtidigt bokat en resa till Grekland också. Det blir en repris från i år: Peloponessos!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er
Olivplockning i Loutraki / Perachora 20/11-29/11 ![]() Chania över nyår 27/12-3/1 ![]() Nästa år blir det ja vem vet Lolis |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag är alltid som nöjdast när jag har tre resor bokade varav minst två går till.Grekland ![]() Det har jag haft hela året då jag varit tre ggr redan...men nu är det så igen....och båda greklandsresorna går till Peloponessos m fl platser... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, verkligen. Har aldrig varit ute i så god tid förut. Känns lite overkligt.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Anne ![]() som tillsvidare inte har någon resa alls bokad. |
|
||||
|
||||
![]()
Egypten 2 veckor i nov/dec.
Kreta-Plakias 2 veckor juni/juli 2016 Det är vad som är planerat, kan nog bli 2 veckor till hösten 2016 också. Troligtvis till Kreta ![]() Skönt att ha lite att se fram emot. ![]() / Kerstin ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, och en hel del annat som jag missade i september.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
.....och jag har precis bokat en ny SASbiljett till Aten 1-15 maj... 1445 kr t o r TINOS förstås...
![]() ![]() Två hela fantastiska vårveckor! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Bokade precis en två-veckors resa till Rhodos, i juni -16.
Denna gången tillsammans med ett annat par, som inte vart där förut. Ska bli skoj att visa dom denna pärla ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
HAHA...en resa till bokad! Maken blev skitglad när han såg att det skulle gå resa till Kreta från Kalmar nästa juni....så...tja nu är vi med ännu en resa!! Fast bara 6,5 dagar, men då hinner han å andra sidan inte bli rastlös!
![]() Så har jag helt plötsligt Greklandsresa i okt, mars, maj och juni...känns rätt behagligt!! Lissi Senast redigerad av Lissi den 2015-10-16 klockan 22:01. |
|
||||
|
||||
![]()
Så har jag helt plötsligt Greklandsresa i okt, mars, maj och juni...känns rätt behagligt!!
Haha! Nämen, vad roligt! ![]() Helena S - som är glad för att ha tillbringat drygt 4 veckor i Grekland i år (hittills) ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja Helena, detta är inte klokt ! MAKEN som var så trött på charterliv efter 8 dagar alldeles nyss tyckte det var perfekt med en knapp vecka....
![]() De är ju lite roliga på Fritidsresor med "avgång 3 juni"...ja men kl 23.55 (!!!) alltså nattflyg ner,,,,Men då blir det 6,5 dagar...som alltid från Kalmar är det kvällsavgångar, tidigast kl 17 ut... 6 dagar i Analipsi ska vi nog stå ut med ![]() Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|