![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bilder från Ermioni! Absolut värt ett besök!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vi bodde på ett litet hotell "Akti" ,utsikt från balkongen.Med frukost betalade vi i augusti 40€ natten. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yep! Finns med på min lista "platser att besöka" på min tillsvidare fantasiresa
![]() Mysiga bilder, Anneli! Hoppas du tar dig dit, Sunny, eller så bara njuter du av Hydra för hela slanten. ![]() ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, snälla Annelie för fina bilder.. Ermioni ser helmysigt ut.. jag ska dit...
![]() Sunny, som precis kommit hem från att ha bestigit Mount Eros.. Hydras högsta berg och dessutom varit till Profitis Elias på samma dag... mer om det kommer senare i min Hydra-tråd... när jag vilat.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Admirala, om jag besöker Kranidi tror du jag råkar på Putin och Sean Connery då...?
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
SÅ fina bilder Anneli!!
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för underbara bilder Anneli!
![]() Ännu en by att lägga på den långa listan över platser jag måste se. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ser jättemysigt ut där!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är jättemysigt där!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Snart får ni följa med mig till Ermioni också..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Spännande Sunny!
![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lyckliga Du! |
|
||||
|
||||
![]()
Och fortfarande PELOPONNESOS !Inte Peleponessos Thira! För mig är det viktigt ;-)
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Pelops' øy, kan vi si det?
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Haha ni talar med en kvinna som, trots att hon bott och arbetat på Santorini, fortfarande envisas med att skriva Thira fast Santorinis huvudby heter Fira. Men jag lovar bot och bättring.
|
|
|||
|
|||
![]()
Sådärja.. så var det bokat på Zoe Pension i Ermioni från den 26/10..per telefon.. klart bättre pris än på Booking.com... studio med kök och balkong.. det blir finfint det!!
Livet leka.. som Arne brukar säga!!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt Sunny!
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||