![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Anneli vad heter boendet som ligger tvärs över gatan från Parthenon Rooms. Det såg så fint ut och jag har för mig det var ungefär samma pris?
|
|
|
||||
|
||||
|
Hotell Diana heter det och är bra,dottern med make bodde där i somras,i augusti för 40€.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Lissi |
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Nu har jag bokat 4 nätter Ap. Xenios Zeus 12-16 mars. Jag avbokade Parthenon Rooms.
Lissi |
|
|
|||
|
|||
|
Det blir nog jättebra. De extra slantarna är nog väldigt välplacerade i detta fall.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag bodde i rum 14, och såg denna soluppgång på morgnarna.
|
|
|
|||
|
|||
|
Den utsikten är ju värd 40 euro bara den!
.Lissi - från ett soligt Tinos ! |
|
|
||||
|
||||
|
Absolut. Det var så häftigt att se soluppgången från Koroni och solnedgången från Kardamili, som ju ligger mittemot.
|
|
|
||||
|
||||
|
En matlagnings serie i olika miljöer i skai.Just i denna avsnitt på Peloponnesos,Messinia,underbara vyer från Koroni,Karamyli mm....i första halvan av filmen
![]() http://www.skai.gr/tv/show/?showid=65889 Klicka på länken och när den öppnas ser du strax under bilden till höger en kolumn välj där ett avsnitt,i det här fallet 15/11 2015! |
|
|
||||
|
||||
|
Tack för tips! Ska kolla när jag får mer tid.
|
|
|
||||
|
||||
|
God morgon! Lite härlig Greklandskänsla mitt i kalla vintern
Bilden tagen i vackra koroni den 7 januari i år![IMG] [/IMG]
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
En bild man blir glad av i ett snötyngt iskallt Göteborg, nåväl rätt så vackert det med... om man bara slapp slaskvädret efteråt
|
|
|
|||
|
|||
|
Underbar bild! Ser fram emot Koroni i mars!
![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Virkelig et lengtebilde, anneli
|
|
|
||||
|
||||
Gud vad jag längtar nu!Även fast jag ska till Lanzarote nästa fredag. Men det är ju inte riktigt samma sak! ![]() Katitzi
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Visst ser det ut som sommar
Men vi hade ju otroligt fin sommarväder nästan hela december och in i januari.Nu är det lite kyligare och tom lite snö.Men ska bli varmare. Halkyoniska dagarna kommer ju nu
|
|
|
||||
|
||||
|
Ojdå, är du där eller i Sverige?
|
|
|
||||
|
||||
|
Vi är i Sverige just nu och här är det ju verkligen kyla,men det är ju vinter!
Det är snö i Tripoli och Sparta och utanför Kalamata hade de snöat också.Bara runt 7-10 grader har det varit på dagarna men ser ut nu att bli varmare igen
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|