![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - så da håper jeg du så mine og ![]() Citat:
![]() Vi er helt enige i at smaken er forskjellig / at vi lykkelig nok ikke liker de samme stedene evt øyene like godt ![]() Når det gjelder Makrigialos, er "grunnlaget" mitt en veldig spesiell og fin ferie i 1990, den ble muligens så fin pga av reiseselskapet ( to familier m/barn) og kontakter vi fikk i M, og ikke pga av selve stedet ![]() Men et herlig minne ![]() For meg er eventuelle kommende besøk i Makrigialos kun aktuelle i april/ sen oktober, absolutt lavsesong...., naturen rundt er fin, stranda er fin, du har utfluktsmuligheter til mange fine steder på Syd/østre Kreta, og , ikke minst, det er s å mange fine små bergsbyer i nærområdet ![]() Vi har tilbrakt en novembermåned i M, vi hadde det så bra, men det ble for stille for oss, vi har ønsket mer "liv" i fortsettelsen. Den gangen besøkte vi bl a veldig mange bergsbyer, jeg har hatt i tankene å lage en Bildetråd fra dem, som jeg gjorde fra Peloponnese nylig. Bildene fra bergsbyene og andre utflukter er ikke med i Bildereisebrevet mitt fra November 2011, det er kun fra selve Makrigialos, og jeg tror ikke det er "turistpreg" som dominerer bildene ![]() Om noen har lyst til å se det finnes det på " RESEBREV 2012 |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|