![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hela dagsrapporten försvann då jag blev utslängd från hotellnätet då jag tryckt på förhandsgranska...när nätet kom tillbaks var allt borta. Sorry orkar inte skriva igen men vi har det jättebra I Pylos. Vi har varit hela förmiddagen på borgen och blivit guidade på museerna där. Oerhört intressanta museer om hittade skatter ur havet och städer under vattnet alldeles nära här. Vi gick isolsken på förmiddagen och borgen är gudomligt fin! Så har njutit av byn I duggregn som kom sen. Slitet och väldigt lugnt kan man säga om Pylos. I morgon ska vi ta bilen till fågellagunen. Fyra svenskar har vi träffat här. Två igår och två idag.En av dem var deltidsboende I Koroni.
Prognosen för vädret lovar åska I morgon. På lördag ska visst vädret bli bättre. Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Det där med att bli utslängd från nätet har vi råkat ut för flera gånger. Det är inte roligt när man har tappat allt, utbrottet är nära.
Numera gör vi så att när vi vet att vi ska skriva lite längre skriver vi i word och då behöver vi inte vara inne på nätet. När vi vet att nätet fungerar kopierar vi in filen på forumet. Birgitta |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Citat:
![]() Hoppas att ni får bättre väder så ni kan se de vackra stränderna i rätt ljus. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Ännu ett tack för era rapporter.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Håller med. De båda damerna är ren fröjd och inspiration att träffa. (Ja säkert Reijo också så klart. Men honom har jag inte hunnit träffa ännu.) |
|
|
||||
|
||||
|
Det låter som ni har en helt underbar resa och ser och upplever massor av härliga saker! Liiiite avundsjuk blir jag...
Men glad att få följa med er här i forumet!MVH zakka |
|
|
|||
|
|||
|
Åhhhhhh........
Allt låter helt underbart!!! Monica😎 |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |