![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Om det går båtar till Chrissy Island så tidigt vet jag inte, men det vet säkert någon annan. |
|
||||
|
||||
![]()
Syns begge byene er verdt et besøk.
![]() Ierapetra ligger bare ca.30 km fra Ierapetra Fjellandsbyene Pefki, Agios Stephanos, Stavrochori og Schinokapsala er verdt et besøk. Det er også Moni Kapsa klosteret Ellers syns jeg også Mochlos er verdt et besøk. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
1. Sitia på förmiddagen sedan vidare färd till Kato Zakros på eftermiddag/kväll. 2. Kritsa på förmiddag och lunch sedan behövs ett tips på ett bra stopp till. För att göra detta till en dagstripp. Irapetra kommer att besökas en egen eftermiddag/kväll. Hoppas ni står ut med våra frågor och tack för hjälpen. ![]() /Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Besökte chrissy Island förra säsongen. Ledsamt att se den lilla fina ön, så nedskräpad, personer boende i skjul, plastmöbler övergivna här o där. hysterisk barmusik på den stora publika stranden, helt surrealistiskt. Som tillägg till båtavgiften var men tvungen att ge en man en euro, som enligt uppgift ska gå till skötsel l av ön, undrar vart alla de pengarna går? mitt tips ta en tur till Kato Zakros en dag, vackert, där finns underbart bad, särskilt om man gillar att snorkla.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nu är Agios nikolaos inplanerad för tripp 2. Summering: 2 dagstripper och 1 eftermiddags. Resten av tiden kommer att gå i Dionysos anda. ![]() Tack alla. /Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hälsa honom från mig.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|