![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Å du eller jag kan ju fortfarande få alla tre rätt. Men som Elfsborgare hoppas jag ju givetvis att ingen av oss får det...
|
|
|||
|
|||
![]()
Charleston vann. Seriesegrare samt Falkenberg ut, Jag hade Malmö som segrare, Conny o Janne Falkenberg ut. Ingen hade Helsingborg eller Kalmar i botten. Häcken o Elfsborg gick med under radarn.
Fick i fredags brev från Djurgården Fotboll. De 9 837 personer som avstått att kräva tillbaka pengarna för säsongkortet 2020 fick en specialtillverkad pin samt 20 % på säsongskort 2021. Summan som avstods i år är närmare 35-40 Mkr handlar det om. Av Djurgården hockey fick jag 10 fribiljetter att hämta ut när de tillåter publik igen, detta som kompensation för uteblivit slutspel mar-april 2020. Man kan köpa säsongkort sen lägga till 1000 kr för ink slutspel eller kvalspel. Beroende på hur lång laget går blir vinst eller förlust men de får intäkter i april redan. Finalen 2019 gav 9 matcher, bra snittpris ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tjoho! Seger för mej och Stora Silver till IFE - båda klart bättre än jag hade vågat hoppas!
|
|
||||
|
||||
![]()
Det var sannerligen ett konstigt år. Hammarby slutade åtta! Jag tror att det hade gått mycket bättre om de hade haft sin fantastiska publik som stöd.
En sak som verkligen gläder mig är att Mjällby slutade femma. Det är en otrolig prestation med tanke på att de var nykomlingar. Heja Mjällby! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|