![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Tja Viking har vi talat om förut och jag står fast vid att detta är inte något bolag att lita på, andra tycker annat. Om du talar om flighten för 3 veckor sen som skulle gått tisdag men man blev ombokad med Austrian på onsdagen så säger Viking att man "hade en miss i planeringen" en väns mor skulle nämligen flyga upp och det blev kanska problematiskt för henne då hon bara pratar Grekiska och är ovan att resa! Så räkna med att det blir fler anmälningar!
Camilla |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Samma flight det handlar om,fast maken blev ombokad till Austrian på tisdagen med avgångstid 5 timmar tidigare än Vikings avgångstid.Vad bra att ni också tänker anmäla,Camilla! För om man inte gör det så kommer ju flygbolagen att fortsätta strula.Vi fick aldrig veta orsaken till att flyget var inställt.Enligt EU-förordningen så är det bara Extraordinära situationer som upphäver flygbolagens skyldighet till ersättning som tex hårt oväder.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|