![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hejja Masse! Du har delmål och verkar fokuserad och envis
Det kommer man långt på.Önskar dig god bättring och all lycka❤️ / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Masse! Det är något även jag brukar säga: ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid.
Krya-på-dig-kram! ❤️ |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Skickar en massa styrkekramar! / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Även jag vill önska dig lycka till och som sagt det är bra att ha mål
![]() Heja dig Masse //maji
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej!
Har helt missat den här tråden och är därför sen på bollen. Vill instämma i kören med krya på dig! Du verkar vara en kämpe och jag håller tummarna för att du kan nå både dina kortsiktiga men också långsiktiga mål. Hälsningar Ofelia |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Tack alla snälla ni för era vänliga hälsningar!
En tråkig nyhet är att den rehabiliteringsträningen som utlovats har blivit uppskjuten. Allt var bokat och klappat och klart för tre ggr/vecka och transport till och från sjukhuset. När jag så infinner mig igår till första övningen så får jag där och då besked att de vill invänta ytterligare några undersökningar och provtagningar innan de vill påbörja träningen. Det hade ju varit lämpligt att de hade kollat in min journal lite tidigare än en kvart före besöket! Framförhållning är tydligen inte deras starkaste gren. ![]() ![]() Men ...... det finns en god nyhet också. I förra veckan blev ingången till vårt badrum breddad och en bredare dörr insatt. Nu kan jag komma in dit med rullstolen. Och efter lite egen träning så kan jag nu själv också förflytta mig från rullstolen till och från toalettstolen. Härligt att klara det när jag vill utan att vara beroende av hjälp från andra. Masse som gnetar på med egen träning i väntan på bättre tider |
|
|
|||
|
|||
|
Vilken härlig "fighting spirit" du har, Masse!
Fick mig en tankeställare när jag läste ditt inlägg! Här sitter jag och klagar över reuma-värken! Nej, gick ut och drog bort lite stora tallgrenar som rasat ner på tomten efter ett rejält snöfall istället. Man får inte ge upp.... även om det är jobbigt ibland.... Tack, Masse! Catlady, som visserligen har ont men ändå gjort något nyttigt......
|
|
|
||||
|
||||
|
Grattis Masse! Synd dock att det blev så här. Sjukvården är inte vad den borde vara. Hör så mycket konstigt numer. Tyvärr.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Själv fick jag en hjärtinfarkt i juni, fick en stent inopererad och låg inne en vecka. Även så pass sent var det besöksförbud på avdelningarna, så jag fick gå ut i hisshallen för att träffa min man när han kom med förnödenheter ... Så även här är det träning och envishet som gäller. ![]() Vi får jobba på, vännen! Det blir säkert bra till slut! ![]() Karin som jobbar på
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Själv fick jag en stent för ett antal år sen och just nu kör jag på med Life 2.0. Skillnaden mot version 1 är att karriär och statusgrejer inte är så viktigt längre. /Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Tack Karin! Tråkigt att höra att du drabbats av infarkt. Men skönt att prognosen för sådant numera i många fall är god.
Fantastisk teknik man har att ofta med ett förhållandevis enkelt ingrepp kunna ordna till det bra med stentar. Jag fick erfara det en fredagsmorgon 2016. Man stoppade dit 3 st stentar på mig och jag kunde följa hela proceduren på en bildskärm och fick dessutom möjlighet att för 50 kr få det med hem på en dvd. Dagen efter ingreppet kom läkaren och förslog att jag kunde åka hem. Men jag tyckte att när jag nu ändå var där och försågs med utmärkt service så kunde jag väl få stanna en dag till, vilket beviljades. Hoppas att det fungerar bra för dig med rehab Karin, och att du återfår kraft till resor och annat som förgyller tillvaron! Masse |
|
|
||||
|
||||
|
Hoppas du kryar på dig riktigt riktigt snabbt!
// KR |
|
|
||||
|
||||
|
Det låter tufft för dig!
Krya på Dig!!! Maria |
|
|
|||
|
|||
|
Jag hoppas också att behandlingen här i Lund ger resultat. Krya på dig.
Marilene |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|