![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Så full av beundran över din positivitet! Fortsätt kämpa, så tar du dig igenom detta ❤️
/Netwolf |
|
|
|||
|
|||
|
Masse,
du hjälper oss andra med lättare problem att försöka kämpa på. Vilket föredöme du är! Snart tar du trappen och släpper också rullatorn. Dina inlägg är också uppskattade, ska du veta! / Jannis med hälsningar från Östersund |
|
|
|||
|
|||
|
Du är en riktig kämpe, jag har den största beundran för dig och ditt focus att bli återställd
|
|
|
||||
|
||||
|
Masse, tänkte på en sak...
Jag, och säkert många fler, har faktiskt sett dig här på forumet med dina många kommentarer efter andras inlägg. Så helt osynlig har du ju absolut inte varit..tack o lov ![]() ![]() / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Sen kan vi väl försöka hålla liv i forumet, vi som faktiskt kan resa genom att skriva lite om våra resor. Så vi muntrar upp Masse som alltid är så bra på att kommentera inläggen. Jag ska göra mitt bästa i höst med berättelser och bilder från Skopelos ![]() Maria |
|
|
||||
|
||||
|
Bravo Masse! Fint att du kämpar på så bra. Det känns säkert skönt när man märker att det lönar sig att träna. Fortsätt så blir det bara bättre.
![]() Sen blir det kanske Grekland vid något skede. ![]() / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Med den inställningen och kämpaglöden du innehar är det inte KANSKE Grekland. Självklart väntar fina upplevelser i vårt kära Grekland på dig igen Kämpa på, vi tror på dig.⁷
Kerstin |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|