![]()  | 

| 
	 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Birgitta, jag berättade åt Katerina att du längtar hit. Birgitta borde komma hit sa hon. 😀 Har du någon planerad resa hit redan? 

/ Anne Som dricker retsina på balkongen.  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Jag har just bokat dec-jan resan, som denna gången blir en nov-dec resa. Sen blir det i oktober, då jag tar färjeturen Paleochora-Agia Roumeli-Chora Sfakion. 

Om du är kvar hos Haris, meddela Katerina att jag hör av mig innan veckans slut. Birgitta  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

Först oktober. Sen november - december. Men september då????? September verkar ju vara en riktig skitmånad! Inte en enda resa! ![]() ![]() ![]() Härlig inställning du har! Kör så det ryker! Det gäller att ta vara på möjligheterna! Masse  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

Jo, förra året struntade jag Samosresan med Fourni och Agathonissi. Jag tänkte att jag hade gjort mitt där. Men så fick jag se en bild på Kalimeras facebook-grupp. Underbara Agathonisi och det blev direkt en bokning i september. Så det blir dom 2 första öarna och sen hoppas jag kan smyga in ett par dar på Agathonisi. Så jag fortsätter med mina rutiner; att åka iväg till Grekland 5 gånger under året. Jag vill förtydliga att jag trivs väldigt bra hemma. Sommaren är underbar i Sverige! Men så länge jag kan vill jag till Grekland, träffa mina vänner, höra havets brus, se alla soluppgångar och nedgångar, insupa alla dofter och glädjas av alla blommor. Birgitta. "][/COLOR]  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Så härligt Anne! Hade gärna suttit där med dig! 

Ha det gott! Masse  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

| 
![]()  | 

| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |

|