![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Nu finns den äntligen en E-guide om Andros. Den innehåller 18 A4-sidor, inklusive 55 bilder, tre mycket enkla kartor och Kalimeras favoriter.
Beställ E-guiden om Andros här. |
|
|
||||
|
||||
|
Den var efterlängtad. Redan beställd, kan jag vara först i kön? Andros, Tinos och Syros är öar jag hoppas kunna få uppleva nästa höst.
Kerstin |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Men om man skulle börja med enbart Andros.... ![]() / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Oj så trevligt! Den ska jag beställa till min samling. När möjligheterna att resa "på riktigt" är begränsade så kan man ju åtminstone resa med Kalimeras förträffliga e-guider så mycket man vill. Ett härligt sätt att resa det också.
![]() Min hittills enda upplevelse av Andros är från däck ombord på färja på väg till Tinos. Då blev det en snabb sväng inom i hamnen på Andros där vi också kunde beskåda omtalade Penelope A. Masse |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Kom att tänka på att det just nu går en serie av matprogram med Rick Stein. Han har redan varit i Frankrike och Spanien och då kan jag liksom tänka mig att dit skulle jag kunna resa. Nu har Indien kommit i tur. Och då tänker jag att dit kan jag inte ens tänka mig att jag skulle resa. Så jag reser med Rick Stein i stället. Ok, det här blev lite off topic, men han har gjort program om Grekland också. ![]() / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Vilken bra kombo på öar, de är ju snarlika då de är väldigt grekiska och maten är förträfflig på alla tre öarna, och ändå är de så olika.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |