![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ja, här har jag badat.
Vattnet var som Janne beskriver, - helt underbart! Det var som en befrielse att hoppa i vattnet efter att ha provat att ta sig upp till kyrkan. Hur långt vi kom? Ja, iaf upp till första knölen, innan trapporna började, dvs när benen bara skakade av höjdskräcken .Bara dottern förmådde att genomföra strapatsen. Men vi övriga fick ju njuta av ett fantastiskt ståbad! ![]() //Conny
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jo, även vi! Efter att ha (med paraply-hjälp mot den hett strålande solen) klättrat hela vägen upp och skrivit i besöksboken i kapellet, vilat lite med vatten, och gått ner var det underbart att sänka ner sig i det klart blå/gröna ljumma vattnet och bara slappna av...!
Tänk så ljuvligt ett saltvattensbad kan vara....... Den lilla "kiosken" hade dessutom tyropita åt oss och även retsina..... Helt magiskt! Catlady 🐈
Senast redigerad av Catlady den 2026-02-24 klockan 21:02. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ja, där har vi badat. Jättefint! Barnen var små och den ivrigaste dykaren hävdade bestämt att han såg en muräna....
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|