![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Att resa iväg är inte första prion för mig just
...nu men andra!! Håller infon lite borta eftersom jag inte vet hur det blir...MEN kan säga såhär -KR, vi kanske ses detta året ![]() / Kajja
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Vi har forlengst bestilt 14 dager i september/oktober til Karpathos.
Men nå har vi fått for oss at vi vil se hvordan det går i Nea Chora, etter å ha sett på Facebook bilder fra byggevirksomhet. Så vi reiser i morgen en uke. Været er ikke det beste, men så ligger vi jo heller ikke så mye og soler oss lenger. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|