![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Alltså vad är detta? Jag kommer ALDRIG att betala 40€ för ett solstolsset. Verkar ju helt galet.
![]() /Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Inte jag heller!
![]() //Conny |
|
|
||||
|
||||
|
No way! Betalar inte ens 20€. Max 10€ för 2 med bord och parasoll.
Letar alltid upp Free Sunbeds om man köper nåt från strandtavernan. Vi har såna favoritställen i Agia Marina på Kreta. På Limnos var det inga avgifter för solsängar för kunderna på tavernorna ![]() ![]() / Kajja
|
|
|
|||
|
|||
|
40 € för solstolar är ett "rån- försök"!
ALDRIG skulle jag betala så mycket, å andra sidan brukar vi bara använda solstolar i ca 1 timme för att lägga kläder på och ta ett eller några dopp. De är så ofta "sunkiga" och sandiga att man helst inte ens sitter på dem. Catlady 🐈
|
|
|
||||
|
||||
|
De kostade 100 € på Elli beach när jag var där senast. Till och med på Antiparos finns det stränder där de kostar 100 €.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det är ju sanslöst ![]() ![]() Då kan man ju köpa en solsäng och ett paraply, lägga sig en bit ifrån och komma billigare undan! / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
2024 betalade vi €15 för två sängar o parasoll på Elli (närmast Akvariet).
Förra året bodde jag och kompisen på Cactus hotell som ligger längst uppe på toppen av stan, bara en väg att gå över så är man på standen. Då gick vi till poolen o lade oss, sen gick vi ner o doppade oss i havet, sen tillbaka till poolen. Kommer göra likadant i år
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|