![]() |
|
|
||||||
|
||||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Planet måste tanka vad det drar att tranportera genomsnittspassagerarens vikt inkl max bagage plus ca 20 % som säkerhetsmarginal. Citat:
Citat:
Jag förstår egentligen inte varför jag slösade bort 15 min av mitt liv att svara på detta, men jag blir så irriterad ibland... Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Peter, du anar inte vad det var skönt att jag inte behövde skriva vad du just har skrivit som svar till vår vän "Rodosfanast".... Fick mig ett riktigt gott skratt
![]() Kunde jag bjuda dig på en Ouzo eller kanske något annat gott nu så skulle jag göra det på direkten! ![]() Mvh Yeasou madrassfreaken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() rhodosfanast: du kan inte jämföra dina bekväma sängar på stora charterhotell på Rodos med mindre pensionat eller uthyrningsrum ute i ö-världen där en del andra bor. Men jag förstår att tanken var att komma till fram till att Rodos är bäst även på madrassfronten ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Peter]Fel. Det är reglerat exakt av IFA hur stort handbagaget får vara. Måtten är sådana att handbagaget ska kunna placeras under stolen. Men de flesta flygbolag ser mellan fingrarna ang. detta. Handbagage får dock aldrig överstiga 5 Kg.
Sterling har 10 kg som max för handbagage! Camilla |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|