![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag var på en sådan båttur förra året när jag var på Kefalonia. Vi såg tyvärr inga delfiner men det var som du säger en trevlig utflykt ändå. Det var på museet i Fiskardo som vi upptäckte att man kunde åka med på såna turer - och det var din förtjänst att jag kände till museet, så tack för det! ![]() Ruby |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Vi var nere hos dig den 10-17 Juni och bodde på Hotel Sissy. Hoppas att allt är bra där nere. Själv håller jag redan på att längta ihjäl mig efter Grekland i allmänhet och Kefalonia i synnerhet.... Önskar att kanske kunna återvända redan i år men såg att resorna mot slutet av sommaren redan börjar ta slut ![]() Hoppas att svenskarna inte sviker Kefalonia denna gång utan att resmålet blir kvar (det verkar ju lovande ![]() Ville bara titta in och säga hej, men nu när jag ändå är här kan jag passa på att tipsa om en bra resturang i Argostoli. Den ligger strax innan man kommer ner till torget från Lassi och heter "El Greco". Genuin grekisk mat, suverän service och mycket bra priser!!! P.S Det finns en genväg från hotellet ner till gågatan i Lassi. Gå ner vänster efter poolen ![]() D.S Kram /MalinL |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Ruby!
Vad skoj att du har åkt på denna tur! Jag hoppas du hade det riktigt bra och att du blev väl mottagen av Andreas. Vad tyckte du om museet? Jag har gjort en del av det... om den montern är kvar fortfarande. Jag skrev om vildhästarna på ön. MVH Simon |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() ![]() Ruby |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Så du tyckte Pinna Nobilis var intressant! Jag har även där deltagit i studie om denna och gjort många dyk efter den. Vi mätte dem och räknade dem inom vissa områden. Den är ganska vanlig runt Fiskardo, men är ju annars utrotningshotad. Du pratade även med Stacey, hon är väldigt trevlig. Vi jobbade en del ihop och kan förstå att du tyckte om henne. MVH Simon |
|
|||
|
|||
![]()
Tassetroll
Vi åker tyvärr hem den 19e! ![]() ![]() MalinL vbmenu_register("postmenu_50901", true); Åh! Skulle inte du kunna berätta lite om hotell Sissy (vi ska bo där i augusti) och Lassi? Är det bra? Något särskilt som rekommenderas? |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|