![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
TVÅ veckor är väl inget? Jag får vänta ända till september
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förra veckan tyckte jag att nu är tiden inne snart och att det var härligt och vänta
![]() ![]() Vet också att när man väl är där nere så hinner man knappt blunda så är man hemma igen ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Två veckor är ingenting!
Jag orkar inte ens räkna hur många veckor jag har. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tror att det är regnvädret som har gjort att det blivit lite extra tråkigt och vänta
![]() ![]() Och då kan man ju börja packa på allvar ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Riitta, hoppas du förstår att jag bara skojade med dig. Det är rätt förmätet att gnälla när man kom hem för tio dagar sen
![]() Jag gottar mig fortfarande åt Karpathosresan och planerar samtidigt ö-luffen i september... För min del får det gärna regna hela sommaren (fast jag önskar gott väder för andras skull) |
|
||||
|
||||
![]()
Det förstår jag väl
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tja, ett sätt är ju att flytta dit och det vill vi inte.
Det andra sättet är att sluta resa dit över huvud taget ![]() ![]() Jag upphör aldrig aldrig att förvånas över att jag aldrig blir mätt på Grekland, varje gång jag är där bara djupnar min kärlek i stället ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror också att vädret påverkar längtan.
Kom precis in efter en promenad med hunden, det är nästan lite höstväder i kväll. Har för mig att vi bokade i oktober, kan varit november och nu är det 12 dagar kvar, visst är det konstigt att de känns längst. ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar gilla när det är riktigt skitväder när jag åker iväg! Kontrasten är så himla härlig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() / Helén |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|