![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har nyligen tillbringat 4 dygn på Mykonos med mina väninnor och har bara positiva erfarenheter.
Dyrt, javisst men går man en bit bort från lilla Venedig blir det genast billigare. Alla små minimarket hade färskt bröd varje morgon, samt ett fullgott sortiment för frukost och lunch. Ett stort bageri låg inne i gränderna som förmodligen levererade till alla hotell för där var det stressigt värre när man kom på morgonen…. Men gott bröd hade dom ![]() Bussarna fungerade utmärkt, men man måste fråga sig fram vart dom går ifrån för det är lätt att gå vilse..... Taxi behövde vi bara använda till nya hamnen och det var inga problem 5€ med allt bagage. Blåsigt! har aldrig varit med om att det blåst så mycket men i den värmen var det bara skönt. En lugn dag på våra 14 och det var i lördags när vi åkte tillbaka till Aten från Syros. I Athen hade vi heller inte svårt att fixa taxi. Jag som många andra här älskar Grekland, men jag har också varit besviken, hamnade helt fel och gillade inte alls ön men gav den en andra chans och tog den till Hjärtat, så ge Grekland en chans till!! Eva-Lena som tog med sig värmen hem ![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|