![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så lite så
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Toppeninfo!!
Nu ser jag fram emot min Lefkos-tur, även om jag även blir lite skeptisk att det ska kännas lite för turistigt?? Bra att veta att det finns moppar att hyra. Har förut trott att det bara fanns i Pigadia. Ska bo tre nätter på Golden Sands, men har fyra att bo innan flyget till Rhodos går. Ska man boka in den sista natten i Lefkos, eller någon annan stans?? /anna |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för underbar info,jag skulle infomera min systerdotter ,som ska t Lefkos i augusti ,men du gjorde det så bra att jag kan bara be henne läsa dina inlägg.Cia
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Fast jag har ju bara 3 veckor kvar till Kreta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag skulle nog hellre spendera den 4:e dagen i någon av bergsbyarna. Menetes ligger ju bra till, endast en kvart från Pigadia, men jag är osäker på om det finns något att hyra där. Däremot körde vi förbi ställen för uthyrning på sträckan Othos-Volada-Aperi. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Inkfish. Sista natten bör ni spendera i Pigadia även om det är en halvful stad så är det en grekisk liten stad med allt vad där hör till. Har viss charm och både fula hus, snygga hus, bra och dåliga tavernor, hamn, strandpromenad, affärer och vanligt grekisk vardagsliv. Mycket vänliga och trevliga människor med ett öppet hjärta för främlingar.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Lola för alla dina "klipp och klistra"-inlägg
![]() ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
>Ivi: Vid stranden (stränderna) i Arkassa finns en stor utskjutande klippa som heter Paleokastro (har jag för mig) där det finns lodräta - nåja, nästan - stigar att vandra uppför. Vi hade våra vilodagar när vi var där
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|