![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Det där har jag aldrig sett eller hört talas om, och vill inte råka ut för själv...
Jag säger inte att du ska göra så här, men jag hade börjat med att starta om datorn ett par gånger för att se om samma sak händer. Hade inte det hjälpt hade jag startat datorn i felsäkert läge och först kollat via kontrollpanelen att alla drivar fungerar som de ska. Det står något om någon Drive på "Blå sidan". Fungerar allt där som det ska hade jag sedan försökt ta bort gårdagens uppdatering. Går inte det skulle jag försökt göra om den. Det kan ju hänt något... Kolla också CD:n, utan att installera den, på en annan dator att den inte innehåller något skräp. Det går ju att läsa den via Norton, Norman eller något annat pgm. Vid något tillfälle har det faktiskt hjälpt mig att bara starta datorn i felsäkert läge en gång och sedan starta om den igen. Den löste problemet själv utan att jag behövde göra något! Lycka till och återkom. Peter |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle nog köra den i Felsäkert läge och göra en Systemåterställning på ett tidigare datum.
Hoppas att det löser sej ![]() Barbro ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Peter |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jag sökte på MS efter felmeddelandet på fotot och det kan vara en hel del olika problem beroende på vilken dator/processor/minne/osv osv det gäller.
Troligen är det en felaktig drivrutin till en ny hårdvara eller så är det ett trasigt minne. Kolla på http://search.microsoft.com/results....UAL+0X000000D1 och se om det är något som verkar stämma in på din pc. Om man googlar på samma felmeddelanden så finns det hundratals trådar i ämnet men inget genomgående svar, det tycks kunna vara lite av varje tyvärr. Pröva att koppla bort datorn från nätet och avaktivera antivirus och brandvägg, starta om och kolla, det skadar inte och det är program som ofta jävlas. //PO |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|