![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Bokar man de billigaste biljetterna (enkelresor med Apollo)samt betalar låt säga 70-80 euro för boendet så blir det faktiskt ännu billigare. I den prisklassen bor man bra.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Billigaste enkelbiljetterna med Apollo från Arlanda brukar vara på 298 kr om jag inte minns fel. Billigare har funnits tror jag 148 kr. Vet inte vilka hotell du avser men för prisläget 75-100 euro kan du få ett mycket exklusivt boende även för 5 personer men om du avser 5 stjärniga hotell så är min erfarenhet lika med noll. Har aldrig gillat den typen av hotell utan föredrar mindre ställen eller halvstora ställen med pool och hyfsad standard. Mina tips är avsedda att göra familjer uppmärksamma på att det kan vara bra att göra egna prisjämförelser mellan charterpaketet och eget bokat boende.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är tur att vi är olika när det gäller val av hotell...men det som vi vuxna prioriterar går inte alltid hem hos barnen ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Mina barns beskrivning på lyxhotell när de var i tonåren var tjocka gubbar i snörätta rader i poolen och pingviner som serverade maten. Ärligt talat vet jag inte var beskrivningen kommer ifrån eftersom vi aldrig bodde på hotell med mer än 4 stjärnor men ibland kanske kompisar fanns på exklusivare varianter.
För mig är Grekland jordnära eller havsnära, enkelt, charmigt grekiskt. Exklusivt då väljer jag andra ställen. Ultimat modern design har jag inte heller sett i Grekland men vet att det naturligtvis finns där. Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() For en herlig beskrivelse! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Malin Senast redigerad av Zanét den 2006-09-23 klockan 12:33. Anledning: För långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har väl aldrig sagt något om vilket hotell du och din familj bokat utan bara delgett mina erfarenheter vad olika boenden kan kosta för en familj. Du svarade att det prisläge jag nämnde inte räckte för en familj på fem personer och eftersom jag själv och andra jag känner bott mycket fint i den priskategorin med både pool och många faciliteter där familjer som behövt två rum inte betalat över det pris jag angav utgick jag från att du sökte ett lyxigare boende med 5 eller 6 stjärnor. Mina tips gavs utifrån att någon eller några i forumet efterfrågade billigare alternativ för barnfamiljer.
Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|