![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hej Gita! Jo det blir Chania, äntligen. Men trots att jag drömt och planerat i snart 16 år så känns det just nu som om det är ett oöverlagt beslut ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Wow! Du är modig! Får man fråga vad du skall göra för brödfödan?
Du slipper i alla fall fundera och ångra dig när du blir gammal - Varför vågade jag inte...? |
|
||||
|
||||
![]()
Tänk jag då som vågade men till fel land
![]() Jaja, skämt å sido eller nåt så är det inte så jäkla farligt att flytta till ett annat land inom EU. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Nu var du smidig Gita, jag har hunnit bli "gammal" under de här 16 åren
![]() Har sagt till mig själv och vänner att jag provar ett år (i taget tjurig som jag är) och blir jag för mager av svält får det bli London för mig också. Dottern får jag väl gifta bort rikt. Måste ensamstående svärmödar i Grekland jobba för brödfödan tro....? Nej, nu måste jag återgå till att sälja mina ägodelar, 5 RoK, till högstbjudande. Trevlig kväll alla! Kickie |
|
|||
|
|||
![]()
Gammal? Går med rullator? Nej, många år kvar... Om du inte kan gifta bort dotra, så kan du kanske hitta någon rik man åt dig själv?
Mor min sa:"Gift dig rikt med en man med tjockt mörkt hår" Jag lydde inte... men jag flyttade också, Janerik! Båtflykting...(Silja Line ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|