![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Min favorit är Vassiliki! Det är en skön avslappad stämning i byn. Tavernorna är koncentrerade runt hamnen. Hela bukten är så otroligt vacker.
Stranden är som sagt inget att ha men Agiofili helt underbart! Man kan gå dit, ca 3 km, eller ännu bättre - ta båt dit och sedan gå tillbaka efter att alla badbåtar gjort sin sista tur. Jag skulle INTE bo i Nidri. Har varit 3 ggr på Lefkas men aldrig bott i Nidri. Ta en flygstol och bo i "Vass" eller Agios Nikitas, eller i båda. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nej Nidri har jag aldrig längtat tillbaka till men det var enkelt att ta sig därifrån med utflyktsbåtar till olika stränder och öar.
Eva |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|