![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Dina härliga vardags berättelser fortsätter, tack Ulf
och glad påsk
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Kul att läsa Ulf,och GLAD PÅSK!!!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Glad påsk Ulf, ärtsoppan och det andra är på G!
Gunilla |
|
#4
|
||||
|
||||
|
TACK FÖR DINA HÄRLIGA RAPPORTER & GLAD PÅSK
Moster
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Takk Uffe.
Dette er virkelig herlig lesning. Det må være bra og være pensjonist i Hellas . Ser frem til neste brev.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Behåll skägget ett tag till Uffe. 40 orakade dagar är ju brukligt när man har sorg och man måste väl få sörja en rakapparat också
![]() Jag tror att Champion har rea på rakapparater just nu, kolla deras hemsida om det börjar klia för mycket. Ha en skön dag i solen på marknaden! Kickie Senast redigerad av Kikh den 2007-04-07 klockan 11:42. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Glad påsk, Ulf! Vi vill ha lite av ditt regn, här är det knalltorrt redan.
Monica P |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|